Dimma ute och dimma i huvudet

Så var man här igen då. DV och Anti har bloggat väl och man vill ju inte vara sämre, fast det kanske man är. Apropå Anti så hoppas jag han kryar på sig blir frisk.

Själv är jag frisk, det är väldigt bra. Speciellt så här i influensatider. FH har åter skickat skolarbete för korrekturläsning, slut på lovet således. För egen del har inte hänt så jättemycket, Göteborg har varit tämligen dimmigt senaste dagarna. Dimma är lite speciellt, stämningsfullt på nåt vis. Är ju titeln på en låt som vart med i Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen med. På tal om det så kan jag konstatera att man må tycka vad man vill om låtarna där, men ingen kan säga att projektet saknar kontraster. Betydligt mer än Melodifestivalen, som för övrigt bevakas bäst av IK! Iallafall om Anti har tid. Vi på IK har folk som kan allt, om vi orkar och hinner är en annan femma.

Den uppskattade (åtminstone av mig) Fotboll Jorden Runt återkommer förhoppningsvis snart. Dessutom har jag fått i uppgift att höja den intellektuella nivån här på bloggen, får se hur det ska gå... Blir det nåt lär ni märka av det.

Förresten om nån prövar nån av DVs raggningsrepliker så säg gärna till och berätta resultatet!

Nu ska jag ta och sova en stund, hoppas att jag kommer på nåt vettigt att skriva om nästa gång jag hinner och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0