Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Docent Död - Benzin i blodet

Kommentarer
Postat av: elmY

Okej nu ber jag om ursäkt IGEN, är det bara jag som tycker att vi har alldeles för få timar på dygnet ? Jag upp 5 varje dag o sen är jag inte hemma förrän på kvällen sen går jag o lägger mej sen vaknar sen försätter det så hela veckan . Helgerna har man fullt upp på, det ska pluggas o kanske jobbas lite, sen ska man träffa familjen det känns som om jag bor i ett annat land jag träffar de knappt. Men nu i alla fall kommer den jag kan tänka mej efterlängtade svar från din sida :P.



Nu har jag ju redan skrivit ett megainlägg på min blogg och plus denna långa kommentaren på din blogg så det känns som om jag inte kommer få nån blogglust detta året igen. Det som är riktigt irriterande är att ibland när jag vill skriva av mej har jag inte tid, sen samlas allting som en klump o sen exploderar det med ett mega inlägg som dagens..



HaHa okej jag tycker inte att det är konstigt ifal mina och dina läsare tycker att våra kommentarer lutar åt det snuskiga perversa hållet för jag kan hålla me delvis :O.. haha det blir nog inget strippande på hawai inte från min sida iallafal jag trivs bättre med kläderna på :P. och så får det bli resten av livet, mjukis byxor och en söndersliten t-shirt ska jag dö med (jag föddes nog så också), men jobbet gör jag ett undantag för så jag lovar o ta på mej ensån obekväm tajt klänning där min mage ser ut som en svullen säck med potatisar i o jag behöver inte nämna om hur jag inte kommer kunna andas i den.. men det är värt för jag kommer se dig i de snygga jeansshortsen som du hade på din blogg för ett tag sen..



Jag måste bara säga att din idee om att bilda en superblogg med oss seriösa bloggare är jättebra men problemet är att på dne supperbloggen skulle bara finnas de bästa dvs, du jag o sne jag o du osså vi två inga fler då jag inte finner de lämpliga för bloggen.. sen att alla skulle gråta det skiter jag i jag har ändå inget hjärta som känner sorg för andra- sen kan de alltid skylla sig själva att de valde att modeblogga .



Haha jag tänker inte ens svara på den här (när vi vaknade tillsammans) haha för folk här har en tendens att bara läsa halva kommentaren sen sluta där o tro o inbilla sig att detta har hänt på riktigt, detta förstör självklart min jag ska bli nunna och oskuld för live rykte vilket jag inte vill.. haha men att jag gömmer bomberna på toa stämmer väll men även på några andra ställe som mellan tågsätterna där det är gott om platser för all munition och polisen kommer aldrig hitta de.. akta fra lagen nu va?



Haha det är bra att någon har samma syn på barnuppfostran som jag oftast är det ”jag ska ge mitt barn frihet den får göra vad den vill” sen kommer ungen hem när den är 13 o har en pojkvän/flickvän med sig eller har rökt på NEJ TACK jag kör den du får inte möta civilisationen förrän jag säger till att du får göra det vilket aldrig kommer hända o ja jag ska nog hålla kvar mina ungar tills de blir sådär 50 år gamla o känner sig väl mogna o flytta hemifrån.. när det gäller att producera barn me dej så kommer det nog aldrig ske för mina planer är att kidnappa ungar i ung ålder 1 -3 år då man slipper allt det där med byta blöja o tväta skit, det enda man ska göra ä pottträna dem också slipper jag det där romantiska med älska o röra vid någon jag äcklas av den tanken och sen bli tjock under graviditeten o den smärtan då man ska få unge.. nä min plan håller mkt bättre än den naturliga-få-barn gången.



Och självklart ska mina barn leka med vapen o grejööör, GUD JA det ska bli deras första steg in i den verkliga världen (hantera vapen), lära sig att rikta o skjuta rätt person..





Hahaha inte ska jag gå ner på knäna för det du själv har kommit på dock kan jag förvänta mej att du gör det för jag kom på detta när jag började gå o alla började knuffa omkring mig.. alla är idioter så ärre bara..



Okej vad är det jag inte vet? Jobbar du på teater? Hahah du e säkert med i nån pjäs eller så jag tyckte väll du var bekant..

2009-01-24 @ 16:21:55
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0