Plats 38.

Sverige, OS-guld Ishockey 2006.

Jag hade efter semifinalerna druckit elchsnaps, något som fick mig sängliggande totalt utslagen i några dagar, då det som det så vackert heter "rann ur båda ändar" av kroppen.
Lagom till denna söndag då finalen i OS-hockeyn gick orkade jag dock äta tre rostade bröd skivor, på kvällen vankades det dessutom Depeche Mode i Scandinavium så det var en händelsrik dag.

Av själva matchen minns jag inte så mycket faktiskt, men det var en otroligt stor seger och vad man inte visste då var att det skulle bli ett vm-guld senarer den våren med.

Vissa tycker säkert att en sådan här sak ska vara högre, men man måste vara antingen där eller så måste det vara betydligt närmare en såväl känslomässigt som geografiskt för att det ska hamna högre upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0