Gott nytt år

Jahapp då har ännu ett år förflutit i ens liv, ett år som har präglats av både roliga och tråkiga händelser oh upplevelser! Att ens försöka sammanfatta alltsammans skulle ta ett år bara det, så därför skiter jg i det. Men du och jag kan ju annars komma överens om att jag skippar det för att inte tråka ut just dig ;-) Vad händer då detta år? Inte vet jag! Det enda jag vet just nu är att jag ska följa Vita Hästens fortsatta kamp mot allsvenskan i hockey, och Frölundas kamp mot SM-guldet. Sen kommer sommaren, och lagom till sommaren tar min utbildning slut, vilket medför att ganska stora förändringar kan komma att ske i mitt liv (förhoppningsvis inte till det sämre dock). Men slår mardrömsscenariot in, att man blir arbetslös, då vetetusan hur man ska gå vidare... Så sammanfattningsvi kommer detta år, 2009, bli ett år där det i princip kan gå hur som helst. Antingen kan det gå riktigt bra, eller så kan det gå käpprätt åt h-e. Eller... det kan BARA gå bra, det finns inget annat alternativ! Glöm det jag skrev först. Sen får man ju inte heller glömma den kommande speedwaysäsongen!!! Kan bli riktigt kul förutsatt att ekonomin tillåter det! Men nu har jag tjötat tillräckligt för denna gång. Vi hörs imorn!

Sist men inte minst vill jag förresten citera min mormor, som innan hon begav sig hem ikväll, kom med 2009 års skönaste citat; "jaha då var det (år) 209 då"!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS ÖNSKAR JULTUPPEN ANTI! (ps skönt att få första inlägget för i år på IK. sug på den du älgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0