DV:s kvällssysslor

Hej och hallå. Jag har bestämt mig för att ta upp "DV:s kvällssysslor" igen. Det har varit en del förfrågningar om detta och härmed förklarar jag att jag återupptar detta igen. Senast jag skrev om mina kvällssysslor var 2008, men nu är det nytt år och allt så varför inte damma av denna kategori och börja med det igen.  
Ikväll kommer jag sitta i soffan med ett glas gin & tonic och titta på "Indiana Jones" jakten på den förvunna skatten.
Ja, jag vet att jag har skrivit så innan med, men faktum är att jag tycker att dessa filmer är värda att se igen och igen och igen...

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

sprit och folkmord, Dv är sig lik.

2009-01-23 @ 01:43:31
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0