Anti är på krigsstigen

Jag är arg. Jag är jättearg. Ilskan blir större för var dag som går. Men vad är jag egenligen arg på? POSTEN! Innan julafton, närmare bestämt den 23 december 2008, beställde jag nio filmer och ett minneskort, men hittills har ingenting kommit fram, trots att jag fått bekräftelse på att paketet har skickats iväg (för några dagar sen). Det är en stor skandal och besvikelsen är just nu total! Brevbärarna där ute i landet missköter sitt jobb. Hur länge ska man egentligen behöva vänta på att få sina paket och avier? De ska inte ha någon ledighet under helgerna. De ska jobba och se till att JAG får mina saker snabbt, jättesnabbt! Det är som sagt skandal! Och om nu posten skyller på helgerna som varit så är det bara patetiskt. Mina paket SKALL fram, thats it. Ställ in julen, ta bort helgerna, anställ mer brevbärare. Gör vad ni vill men se till att jag får mina grejer NU!!! 

Förövrigt är jag också arg över att Vita Hästen förlorade den första matchen i allettan. Men på söndag blir det i alla fall seger, det måste det bli. Annars blir jag ännu mer arg. Kanske blir jag så arg att jag startar upp ett nytt politiskt parti vid namn "Ge-Anti-Sina-Paket-Partiet-&-Låt-Hästarna-Vinna"!

God natt

/En arg Anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0