Lite smått och gott.

Så sitter man då här på en LEDIG dag och funderar över vad man ska skriva?
Ska man skriva om skolan och därmed inte känna sig ledig likt förbannat? Nja, det hoppar vi.
När jag sätter mig här funderar jag alltid på hur briljanta inlägg jag ska skriva, men det är svårt, det blir mest klichéer och det känns så totalt meningslöst att sitta här å dravla om livet med enbart massa meningar som hämtade ur valfri psykologibok man läste på gymnasiet.
Istället blir det väl som nu, lite smått och gott, de vanliga kategorierna rullar på här på IK i sin vanliga takt. På msn härjar kommando peking och vi avhandlar de vanliga ämnena när vi väl tjötar. Det innebär för eventuellt oinvigda följande:

Buba sover
Sport
Att anti är 16år mentalt.
Samt ev damer
musik avhandlas det med givetvis.

Vi är världens mest ovanliga vanliga gäng tror jag minsann.
IK är iaf tveklöst bloggen med flest kategorier i världen.

Själv är jag, FH, jävligt nöjd över att slippa göra så mycket idag, det är första lediga dagen sedan jag vet inte när, så förbannat skönt är det. Visst får man en massa nej till praktikplatser men det är smällar man får ta tydligen.
det återstår enbart en förmiddag av skola denna vecka, bisarrt egentligen, men vad göra?

Jag ska dock vara positiv men tanken slår en likt igår på vägen hem när man rekade kalendern och såg avslutningsdagen "Jaha, 26maj slutar vi och 27e står man på arbetsförmedlingen igen då"....

Ingen är online, det är tyst, jag är trött, ute är det nollgradigt och inte direkt lockande...

Darkness on the edge of town....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0