Trinidad & Tobago.


Kommentarer
Postat av: Ida

Cykeln är ju redan jävligt tung, så det gör nog varken från eller till med några kilo extra. Hellre det än som du säger, en spräckt skalle. Har iofs börjat använda hjälm nu, får hoppas att den fungerar bra när olyckan är framme.



Pepparkakshuset var som tur var obebott.

Skvätter det mer med gjutjärnspanna? Kanske beror på att man måste ha så mkt mer matfett i sen sådan. Är helt värdelös på att steka saker hemma hos mor och far eftersom jag använder för lite fett och allt fastnar.



Jag kan aldrig någonsin resmålsfrågorna i det där programmet. Jag fastnar alltid på ledtråden på 10 poäng och hör inte resten. Dessutom är jag ganska så värdelös på geografi.



Var det ett 1300-talsmonster med i Sunes Jul?? Har jag då inget minne av. Själv var jag rädd för avsnittet Julbordet när jag var liten. Inte hela avsnittet kanske, men där de ska tävla om vem som kan äta mest. Fy fan vad äckliga de är, det tyckte jag än igår..



Jag önskar mig en ny tvättkorg i julklapp.

2009-12-07 @ 14:56:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0