Vilken outfit alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hej mina gullepluttar!

Jag har hittat en sån fantastiskt fräsch outfit nu i dagarna alltså. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH jag får såna CRAVINGS!!!!!!!! Måste ha bara! Alla som hänger med vet ju att denimvästar bara är såååååååå rätt i höst asså. Alla utom den där gnällspiken Andra Halvan, men hallåe! Han har ju ingen koll alls ju! Med läderrocken under blir det ju bara helrätt. Så snyggt och så inne och så Alexander Wang inspirerat!!! Dessutom drömmer man ju om den gula moppen till, så retro men ändå så hett! Men för er mina små älsklingsläsare kan jag avslöja detaljer om rocken som inte syns på bilden men ändå gör den sååååååå bra. På insidan finns plats för hur mycket chica accessoarer som helst! Asså jag blev helt paff när jag kolla in den på Gina Tricot igår. Köp den säger jag bara, den förtjänar att köpas!

Men det är ju inte allt mina så sötnosar, jag menar spana in kepsen. Så cityfräsch så jag bara döööööör!

Åh nu måste jag sluta titta på bilden mina cravings tar kål på mig, puss på er!

Eder shoppingexpert!
Philip Dreiddelmann


Kommentarer
Postat av: Ida

Men... Gina Tricot..? Det betyder att rocken är en tjejrock! Hahahahahaaa.....

2009-08-28 @ 23:59:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0