Tipskommentarer

Hammarby IF-IF Elfsborg
Tips:1-1
Hoppas på en tvåa och det vore inte osannolikt men Bajen hemma är alltid lurigt.

Kalmar FF-Gefle IF
Tips: 3-0
Troligt

IFK Göteborg-Helsingborgs IF
Tips: 2-0
Troligt men inte stensäkert.

IF Brommapojkarna-Trelleborg FF
Tips: 2-1
Svårtippat så det förslår. Kan gå hur som helst.

Örebro SK-Djurgårdens IF
Tips: 2-1
Får verkligen hoppas på en etta här.

GAIS-Örgryte IS
Tips: 1-0.
Årets ångestmatch, svårtippat och jag vågar inte uttala mig.

Malmö FF-BK Häcken
Tips: 0-1
Ett skrälltips på pappret sett till vilka som är en storklubb och så men det skulle inte förvåna alls.

Halmstad BK-AIK Solna
Tips: 1-1.
AIK borde kunna ta det men båda lagen har en god chans här.

Kommentarer
Postat av: Ida

Varför borde jag medverka i den reklamen? För att jag är ful, töntig och norrländsk?

2009-08-13 @ 17:53:01
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Sixxann

Ja det tror jag med, för i Götet skiner alltid solen! ;)

2009-08-13 @ 18:02:51
URL: http://totties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0