ÄNTLIGEN!!!!!

IDAG STARTAR ALLSVENSKAN!!!!!



Det kanske inte spelas världens bästa fotboll, men det är VÅR serie, VÅR allsvenska, VÅRA lag som spelar där.
Jag brukar alltid säga att jag blri gladare för ett sm-guld till blåvitt än ett vm-guld till Sverige, blåvitt är närmare mig än landslaget, alla som verkligen har ett favoritlag lär hålla med. Den egna klubben går före allt.
Igår fick jag en kommentar på FB om att jag skulle sagt "de e ju blåvitt" till en kille som antagligen inte åker ner till Helsingborg på måndag. Jag har ett det som huvudmening:

DE E JU BLÅVITT-BLÅVITT FRAMFÖR ALLT!!

Lika mycket som man njuter av se Blåvitt, lika mycket njuter buba imon av att se derbyt, ja iaf njuter vi innan matcherna hur vi mår under och efter återstår att se.

Det är äntligen dags igen gott folk!!

ALLSVENSKAN 2009 ÄR HÄR!!!!

Och snälla tv4, gör oss alla en tjänst idag och låt Anna Brolin vara med i sändningen idag, helst istället för Ekwall....

FORZA BLÅVITT!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh herregud va tråkigt... sicken tur att man inte bor hemma hos far längre, då hade man som vanligt fått en överdos av sånt därnt.



Jaha, ja nu ser jag det också..! Jag tyckte först att backspeglarna var ögonen, det var därför jag inte riktigt hittade munnen..

2009-04-04 @ 15:32:18
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0