Antis TV-debut

Hej gott folk, igår var det som bekant elitseriepremiär för speedway här i Sverige och som sig bör fanns jag då på plats i Kumla för att heja fram våra älskade Indianer till seger mot Rospiggarna från Hallstavik. Indianerna vann matchen, tack vare mitt (och de övriga 5032 i publikens) stöd, med de smått förnedrande siffrorna 59-37.

Efter matchen begav jag mig i sedvanlig ordning in i depån för att gratulera indianförarna till segern och då var det så dags för Antis TV-debut, åtminstone debut för 2009 (jag har ju varit med i TV förr, ex. i Målillas GP förra året). Det var i samband med att TV4 gjorde ett reportage om ”Henka” och Simon Gustafsson som jag slog till. Jag fullkomligt stormade in i bild för att förgylla innehållet. Jag gick fram och tillbaka med min vackra ICA-kasse och bara njöt. Visserligen var jag kanske inte i centrum för reportaget, men det kändes mer eller mindre som så, just då. Jag var stjärnan och ingenting kunde ta det ifrån mig. Mitt i all upphetsning vinkade jag även in i kameran, men det föll tyvärr bort i redigeringen. Jag ska se om jag kan få kontakt med TV4 så den delen visas i kvällens sportsändning!





Ikväll kommer förresten bilder från matchen!

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

Lägg noga märke till hur en viss Andreas först är på väg någonstans men får sedan syn på kameran och tvärstannar för att vara med i bild. Sedan tar han varje ursäkt för att inte behöva röra sig.



PS.Notera även uteliggarpåsen han har i vänster hand

2009-04-29 @ 20:51:13
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: Ida

Weeee värsta TV-stjärnan ju! ;)



Solsvedan gick över iaf... och nu är jag lika blek som jag var innan...

2009-04-29 @ 23:14:42
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0