Andra Halvan kommenterar tips som Första Halvan tippat

IF Elfsborg-Hammarby IF
Tips: 2-1.
Kommentar: Ettan känns given, men med tanke på att det är Hammarby kan det lika gärma bli 5-4.

BK Häcken-Malmö FF
Tips: 1-1
Kommentar: Häcken kan nog bli problematiska för vissa lag. Och var står MFF i år? Ingen vet som vanligt.

AIK solna-Halmstad BK
Tips: 1-1
Kommentar: Försiktigt tips mellan två lag som nog kan komma att vara rätt jämnstarka.

Trelleborg FF-IF Brommapojkarna
Tips: 3-1
Kommentar: Inte otroligt.

Örgryte IS-Gais
Tips: 2-0
Kommentar: Derbyn är svårtippade, premiärer är svårtippade, detta är både ock. Kan sluta hur som helst.

Helsingborg IF-IFK Göteborg
Tips: 2-3
Kommentar: Väntat tips, men blir det så många mål?

Djurgårdens IF-Örebro SK
Tips: 1-2
Kommentar: Ett skrälltips i mångas ögon kanske, men icke om man ser till lagens prestationer ifjol. DIF-fansen skulle dock vara måttligt nöjda med detta...

Gefle IF-Kalmar FF
Tips: 0-3.
Kommentar: Ja jo

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså inte? ;) själv har jag inte visat upp min bh offentligt än, däremot har jag använt den flera ggr under mina träningskläder..



Vart fan sitter munnen på den där då...? ögonen hittar jag... kanske eventuellt näsan också.. men munnen...??

2009-04-03 @ 14:35:05
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0