Vaddå rubrik?

Hej bloggen.
Egentligen vete fan vad man ska skriva om, har blitt snuvig iallafall. Det är mindre käckt men går nog över, ska strax dra i mig en vitlök. Det är nyttigt. Och manligt. Dessutom är det effektivt sätt att driva ut de onda andarna ur näsan. Därefter avlägsnar man de onda andarna från sin lekamen med Den Helige Näsduk.

Apropå ondska har jag försökt få Padu att blogga om sitt hat mod badhus, får se om det blir nåt.

Så jag lämnar det därhän. Missade att kommentera tipset sist men från allsvenskan kan man konstatera att Malmö verkar ha problem nu, medan DV borde kunna få ett litet om kvalplats.

Vi snackade om Jussi Björling, här kommer ett smakprov.

Sann kvalitet.

Vill passa på att påminna om radioprogrammet, lyssna på det om ni inte gjort det. Också sann kvalitet.

Nä nu skall vitlöken slukas, vik hädan snordemoner!

Men först en djup msn-diskussion. Namnen har ändrats så bloggläsarna ska vet vem som snackar om vem.

Anti säger (23:59):

jag är johnny rotten


Andra Halvan säger (23:59):

Magikern är sid vicious


Anti
 säger (23:59):

mm


Andra Halvan säger (00:00):

Första Halvan är ozzy osbourne


Anti säger (00:00):

mmm indeed


Anti säger (00:01):

och du är elton john


Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

Varför inte bara blogga när man har något att skriva? Varför inleda var tredje inlägg med "jag vet inte vad jag ska skriva"?



Förövrigt så är jag, magikern mer Joel Barish, från eternal sunshine of the spotless mind.



Ja, jag är bitter ikväll

2008-09-24 @ 02:30:06
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: IK

Jag vill hävda att jag är crash test dummies.

2008-09-24 @ 09:19:51
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0