Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Göteborg Sound - Björn Borg

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var allt en fin sång.

2008-09-21 @ 18:25:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaså? Har inget minne av att du sagt det, men okej...

Ja men bara för att du anser att du är ful behöver ju inte det betyda att jag INTE är det ;) Men uppspydd avocado på frukostbordet efter en firmafest...? Är det månne nånting som är hämtat från verkligheten?



Här kommer den rimliga förklaringen: Far borrade ett hål på baksidan av min tevebänk, för att jag skulle kunna dra kablarna till dvd:n genom där. Eftersom jag inte tidigare haft ett hål i bänken så har dvd:n fått samsas med TV:n ovanpå bänken och det var inte särskilt snyggt. Men nu är jag nöjd.



Jag får dator när jag en dag vaknar upp i min enrummare och tänker "Idag ska jag minsann köpa mig en dator!". Frågan är bara när den dagen kommer... och arbetslöshet ger ju inte så bra ekonomi, därför får det vänta. Jag prioriterar mat framför dator just nu.

Samma sak med resor till Göteborg, det är inte heller högst upp på prioriteringslistan (prioritetlistan..?), men lovar att höra av mig den dagen jag bestämmer mig för att åka dit. Skulle vara intressant att åka till Göteborg, eftersom den enda gången jag varit där var för åtta år sen och det enda jag gjorde var att åka rutschkana utanför ett McDonalds.

2008-09-21 @ 22:31:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0