fy faan vad bittert

ibland är livet bittert. just nu är livet lite bittert, men ändå inte fullt så bittert som det i värsta fall hade kunnat vara. jag är dödligt sjuk (förkylning), jag har lika många "uppgifter" att slutföra som jag har småmynt i plånboken (4-5st) men framförallt åkte indianerna ur sm-slutspelet i speedway under tisdagskvällen. men jag är inte den som klagar. jag är snarare den som klagar över att jag inte klagar så mycket som jag borde klaga med tanke på hur bittert livet är just nu. idag hann jag inte ens se på idol, så det måste jag se på något sätt. det enda glädjande idag var att jag fick tag på en mycket sevärd dokumentär om giacomo agostini (världens kanske bästa roadracingförare genom tiderna). sen var det i och för sig ganska kul i plugget också. det blev inte så mycket gjort den här gången, men det var i alla fall roligt med betonining på "rrrrrrr", som smålänningarna brukar säga.

nu kom jag förresten på att jag måste skryta med hur jäkla duktig jag är, vilken pluggis jag är. jag är inne på min femte sida av kompetensavgränisngen och jag är ganska långt ifrån klar. max antal sidor för skiten är satt till just 5 sidor, men detta kommer jag spräcka lika enkelt som det är lätt att göra mål på frölunda i powerplay för tillfället. och nej, det är inte bra, för då måste jag börja ta bort mina oerhört väl valda ord som jag slitit så hårt med att plita ner... men nej, nej, jag är inte den som klagar. jag är den som klagar över att jag inte klagar över det som jag egentligen borde klaga över!

tack för mig, nu ska jag sura!!!!!!

/anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0