Egentligen borde jag inte skriva detta nu

För då puttar jag ju ner DVs inlägg. Skoj att han kommit loss igen.
Idag har jag sett havet, det var trevligt. Hav är bra. Det är behagligt att höra det stillsamma plaskandet och känna saltdoften. Gillar havet så här års, och på våren. Inget folk, bara den gamle (jag) och havet. Nu borde jag lägga in Till Havs igen men ni får scrolla. Ska göra en nattblogg utan youtubeklipp. Inte ens låta er smaka på den tyska 80-talshårdrock som jag lyssnar på nu, en annan gång kanske. Apropå det var det trevligt att få in lite kvalitet i Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen igen. Anti håller nog med.

Igår gjorde jag nåt riktigt vettigt. Följde en dansk motorväg med eniros flygfoton en bra bit. FH behövde en bra rastplats utanför Köpenhamn, åkte ju den vägen och drack BANANMILKSHAKE i somras. Så att konsultera mig var ett bra drag. Hittade dessutom rastplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0