drömmar kan också göra ont

drömmar kan också göra ont. det fick jag erfara i natt då jag för första gången på mycket längde drömde en dröm! i denna dröm träffade jag en mycket speciellt människa som jag inte träffat på väldigt många år. drömmen förtäljde inte exakt hur vi träffades, men mötet var ändå så oerhört verkligt, så oerhört vackert. då jag inte hade träffat människan på väldigt länge visste jag inte vad denne tyckte om mig, men efter en stunds prommenerande började vi prata mer och mer med varandra och det hela slutade med att vi satt på ett mysigt fik där vi fortsatte vår konversation. relationerna växte sig allt starkare, allt var så äkta, jag ville inte vakna. men säg den glädje som varar för evigt. jag vaknade jag upp, och faktum är att jag ganska länge var osäker på om jag drömt eller om jag verkligen upplevt det som jag precis sett spelas utt i mitt huvud.

drömmar är ganska intressanta fenomen, och ibland kan även drömmar göra ont att vakna upp från!

/anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0