Äh, man får la skriva nåt

FH sover och Anti är tyst. Har lekt korrekturläsare idag, rödpenna fram och man känner sig som en magister.

Var inga stora grejer, har ingen aning om frågorna men en något pessimistisk FH lär igenom tentan tror jag. Har egentligen inget mer att skriva om. Man kan ju alltid klaga på bristande bloggande hos övriga. Det brukar gå hem. Hoppas Ida får dator snart så hon kommenterar lite här. Och kan höra våra fina icke-melodifestivalbidrag. Men de håller på ett tag till. Att spara dem och lyssna på alla på gång är nog inte att rekomendera.

Hemmansägaren tittade in på msn igårkväll, bara så ni vet. Och det skriver jag BARA för att jag inte kommer på nåt bättre. 10 minuter till läggdags. Man skulle kunna blogga om läget i Zimbabwe, men det överlämnar jag åt Anti som är vår utrikespolitiske kommentator.

Har verkligen inget mer att säga, är lite trött nu. Men morgondagens Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen kan bli en klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0