Skalman har väldigt många pannkakor

Ja ni ser rätt, nattbloggen har återvänt. Det trodde ni inte va? Men mig slipper ni inte undan så lätt.

Idag har AH vart på hockey i Kållered, tuff match men tyvärr förlust för Bäcken med 1-3 efter ett mål i öppen kasse i slutet. Surt, men det kändes mest som vi förlorade för att Kållered faktiskt är bra. Så man får leva med det. Missade söndagens hemmaslakt mot Lerum men på söndag är det dags igen. Mot Hanhals, kan bli lurigt. Får se hur det funkar i Borgen numer med under bygget.

Imorn är det helgdag, då ska jag ta mig tid att lyssna på ljuddagboken. Ser fram emot "idioternas terroristsång" måste jag säga. Låter onekligen intressant. Man får la grattelera Johan till ÖIS avancemang i helgen. Själv var man på GAIS-Malmö och fick bland annat bevittna spelare som tränade filmningar i paus och skåningar som misslyckades med att storma en tom läktarsektion. Så kan det bli.

Annars har hösten på allvar dragit in över Göteborg och vädret matchar den sannolikt stundande depressionen. Men väder kan man också leva med.

Har försökt få fart på Adelsmannen med med hans bloggande, men vi får se hur det går.

Nu ska jag nog ta och avrunda lite, hoppas jag kommer nattblogga lite mer framöver. Men först en förklaring till rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0