IK-folkets brev till Tomten!

IK-redaktionen har nu letat fram gamla brev vi skrev till tomten förr om åren, vi anser att det är dags att publicera dom nu!

"Hej tomten!
Du ska få ett varmt badkar att åka i istället för din rangliga och kalla släde.
Anti 17år"

"Hej tomtefar!
Vill du veta en rolig sak? Först hade jag en hankanin. Sedan köpte jag en hona och PIFF PAFF PUFF så fick jag sju kaninungar och PAFF igen så fick jag sju kaninungar till. Nu har jag 16kaniner. Vet du någon tomtenisse som vill ha en kanin? Eller det kanske finns någon på dina önskelsitor som önskar sig en?
Deve 20år"

"Hej jultomten.
Hur mår du då? Jag mår finfint och har varit snäll hela året förutom när jag la ett häftstift på Glenns stol. Jag hoppas jag får många julklappar.
Första Halvan (FH) 18år."

"Hur kan du bygga en radiostyrd bil utan utbildning?.
Andra Halvan (AH), 25år"

"Hej tomten!
Min kusin Malte är rädd för dig. Därför vill han inte att du ska komma, men vi ska fira jul ihop. Snälla tomten, kan du inte lämna alla julklappar vid dörren, för jag vill i alla fall ha mina julklappar.
Paddan, 20år"

"Hej Tomten.
Jag undrar HUR julen kommer? HUR kan den komma? HUR kan den komma bara så där?
Glenn, 24år"

"Hej tomten!
Jag skulle vilja bli tomte när jag blir gammal. Måste man börja som Nisse redan nu, eller räcker det om man hoppar in lite senare?
Anti 20år"

"Hej Tomten!
På julafton är det inte säkert att jag är hemma så jag undrar om jag inte kan få mina julklappar nu. Jag orkar inte vara snäll längre.
Peji,24år"


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fy fan vad roligt!

det här inlägget hade jag helt missat tidigare..

2009-03-29 @ 18:15:53
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0