Deves första gästblogg.

Jag, DV, är glad idag. Inte bara för att jag fyller 22 år, utan också för att jag har fått tillbaka min datorn nu som har krånglat ända sedan innan jul. Jag lämnade in den för tre veckor sedan, men inte förrens idag har jag fått tillbaka den. Visst har tankarna om att köpa en ny datorn virrat runt i den gråa geléklumpen innanför mitt kranium, men någonstan har tankarna funnit om att datorn går att fixa. Och man kan ju säga att jag är glad att jag inte köpte nån ny dator. Reparationen kostade nämligen inte ett korvöre för min del. Just nu sitter jag här och medan jag författar denna lilla text och samtidigt lyssnar på Metallica går tankarna om att det skulle vara gott med lite mat nu. Jaja, jag får ta och slänga ihop något så att magen får sin andra middag idag. Så från Slåttergatan i Norrköping säger jag "På återseende.



/ DV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0