ANTI - VÄRLDENS BÄSTA ANTI!

Jag är trött, mycket trött. Trött på det mesta. Men just för tillfället skiter jag i det och försöker ha kul även om det ibland är svårt. Fast det var egentligen inte såhär som jag hade tänkt att inleda dagens inlägg, så vi gör ett nytt försök nedan... :P

Idag har jag, Deve och Paddan varit i Krokek där vi spelat in en jäkla massa material till en del av den film som vi håller på att producera under vårt magisterår. Mer om filmen kan du förövrigt läsa här: http://landskapsresan.blogg.se/
Det mesta tror jag gick bra, men det är i och för sig svårt att vet vad som är bra och dåligt när man inte har någon större erfarenhet av liknande arbeten. Så huruvida man anser att det gick bra eller ej är en helt psykologisk fråga.

Det enda jag vet att jag är missnöjd över är min egen insats som "programvärd", det gick inte alls speciellt bra. Allt som är sååå enkelt att läsa upp i normala fall blir sååå mycket svårare när man har en kamera framför sig. Det låser sig helt enkelt, man glömmer bort ord, blandar ihop ord... Jag tror helt enkelt att det finns någon slags psykologisk "spärr" som inte tillåter mig att lyckas fullt ut, men som tur är så har jag chansen att revanschera mig senare under året. Sämre kommer det i alla fall inte att bli!

Roligast idag var när jag och Paddan besökte Emma, Beatrice, Gabriel, Sigurd och alla de andra trevliga små fåren ute i Krokek. Jag kommunicerade skickligt med dem och tror faktiskt att jag blev en i gänget, de verkade acceptera mig i alla fall, inga spydiga kommentarer eller liknande. Visserligen gäckade Gabriel lite sliskigt ibland, men han var nog bara avundsjuk för att han inte var lika lång som mig. Efter en stunds konversation hittade Paddan och jag några äpplen som vi bjöd våra nyvunna vänner på. Vilken festmåltid! Äpplena åts upp som småbarn käkar glass i solsken! Mest åt Gabriel, så han kan nog vänta sig en rejäl bakfylla imorgon bitti (om nu får blir fulla av äpplen). Emma var däremot lite mer avvaktande, hon luktade mest på äpplena, men åt inget. När vi gick därifrån sprang fåren efter oss och ropade "kom tillbaka, kom tillbaka!!!". Det var inte utan att man fällde en liten tår inombords.

Bortsett från detta var även gårdagen mycket trevlig! Då var jag, Deve, Johan Gyllenstierna och Ankan på ishockey, det var toppmatch i division 1E mellan Vita Hästen och Örebro. Efter en jämn första period tog Vita Hästen över matchen totalt och vann mycket välförtjänt med 4-2 inför 1791 åskådare! Förövrigt tippade vi allihopa slutresultatet innan matchen började och jag tippade då på just 4-2. Det gjorde även herr Gyllenstierna först, men han valde dock att ändra sitt tips för att inte ha samma som mig. Men även Johan förtjänar trots allt lite beröm där! Ankan och Deve tippade inte rätt siffror, fast båda tippade i alla fall på vilket lag som vann matchen. Bilder från matchen finnes här: http://antep.se/bilder/hest-orebro.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0