Dagens Fråga

Vi på IK är väldigt rörda och stolta över att ha så många fans som tittar in på sidan och kommenterar våra inlägg. För att hedra er så kommer här en ny kategori vid namnn "Dagens fråga". Frågorna kan innehålla allt mellan himmel och jord, frågor där man ibland tänker "hur f-n skulle jag kunna veta det?" Det beror fullständigt vilket humör vi är på.

Fråga:
Hur många liter vatten (eller annan flytande vätska) rymmer ett normalstort badkar?

(För att göra det så enkelt som möjligt så kan ni skriva era svar i "kommentarer")


Sorry. hade ingen överskrift på förra


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Nu tappade jag tråden....En ny kategori som heter "Dagens fråga". Frågorna kan innehålla allt mellan himmel och jord.... Nu till den tappade tråden:(För att göra det så enkelt som möjligt så kan ni skriva era svar i "kommentarer").

Hum?..... Om jag skriver svaret, så behöver jag ju inte ställa frågan. Nu vet jag. Det är IKs jeopardy som har startat. Vi skriver svaren och ni ställer frågorna, eller?????

Okej, här kommer min fråga: Hur ska det vara nu då, vem ska skriva vad??? Och här kommer min andra fråga: Vem f-n är BorisBorissa?????

Mvh, Boris.

2008-11-12 @ 18:30:02
Postat av: emma

Ja, trist nog så är det ju det bittra sanningen :S

2008-11-12 @ 19:07:39
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: P4dU

Mellan 110 och 220 liter... vi säger 185 liter!

2008-11-12 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0