Müsli = Fett?

Idag när jag var och storhandlade så fick jag mej en syn som jag bara inte kunde låta bli att skratta åt. Då jag gick förbi hyllan med flingor fick jag se något i ögonvrån som var märkligt. Jag stannade och backade tillbaka och fick klart och tydligt se vad som hade fåt mej att backa tillbaks. Jag gnuggade ögonen, men jag hade sett rätt redan första gången. Där på hyllan stod "Viktväktarnas Müsli". Det var en så absurd situation så jag tittade mej om och sedan fnissade lite grann innan jag gick vidare. Varför måste Viktväktarna ha en egen Müsli? All annan müsli kanske är för fet. Jo, det är klart, för det finns ju inget fetare än ICA:s müsli. Nåja, det är sådana händelser som gör tråkiga saker lite lättsammare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0