SKANDAL - AVSKAFFA JURYN - BETALA INTE TV-LICENSEN!

Charlotte Perrelli van melodifestivalen 2008, precis som jag hade tippat. Jag gillar också bidraget, men ändå är jag inte helt nöjd. Varför? Jo, fö att jag tycker att det svenska folket ska kora segarern i tävlingen, och så blev inte fallet den här gången, på grund av en jury som är helt okänd för allmänheten. Jag vet inte vilka som sitter i juryn, men av allt att döma lär åtminstone Malmöjuryns röster komma direkt från dårhuset... hur i helskotta kan annars Frida få poäng!? Så sjukt dålig låt! Just detta var ett av de största fiaskona under tävlingen, men detta kanske inte påverkade utgången av tävlingen så mycket. Anledningen till att jag är sur nu är för att Sanna Nielsen vann folkets omröstning, men trots detta vann hon alltså inte totalt, då Perrelli kammade hem överlägset mest poäng hos den där juryn, som ingen känner till, juryn som verkar vara direkt hämtad från ett dårhus! Perrelli var som sagt bra, kanske lika bra som Sanna Nielsen, men den som får folkets röster ska baske mig vinna!

Nej, jag säger bara en sak:
SKANDAL!!!! UPP TILL KAMP MOT JURYN OCH SVT!!! AVSKAFFA BJÖRN GUSTAFSSON, BETALA INTE TV-LICENSEN OCH STORMA TV-HUSET I STOCKHOLM!! UPP TILL KAMP!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lite tråkigt att Perrelli vann när det inte var hon som fick flest röster. Men jag tror hennes låt går bättre i Serbien än vad Sanna Nielsens låt skulle göra - en ballad vann förra året, vilket innebär att Eurovision detta år kommer svämma över av ballader och då hade ju Sannas låt bara varit en i mängden.

2008-03-16 @ 19:15:48
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Annelie

Fyfan vad jag håller med er. Jag hatar den där juryn. Ända sedan dom skickade las vegas istället för Håll om mig till eurovison har jag hatat dom :P

2008-03-17 @ 13:37:59
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0