Lite livstecken från Glenn!

Hej, är sent för mig nu men så blir det ibland. Har inte orkat blogga på ett tag så jag vill bara skriva lite och visa mig.

Senaste tiden har jag hängt en del med Freddan och försökt vara ute en del de dagar det vart sol. Halvorna har tjötat som små blå att jag ska skicka en bild som vi kan ha till bannern. Men jag känner inte för det än riktigt. Sa till första att jag är den ende som avslöjat mitt riktiga namn, och om de andra gör det så lovar jag att skicka en bild, så vi får se!

Nä nu ska jag sova, vi höres. Vill passa på att tacka Norrköpingsgrabbarna för den fina radion och gratulera DV på födelsedagen, grattis!

DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0