IK GRATULERAR DV 22!!!!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är DEVES FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA HURRA!

IK firar som migrationsverket gör när de utvisat någon, med tårta!!

image219

Deve funderar!

image220

Deve öhh....

image221

Deve har käkat nåt gött och slickar sig runt mun...

image222

Deve dricker bira,bira,bira, bärs,bärs, bärs den första av 32 en vanlig utekväll för deve.

image223

deve är djup! Besvikelsen över att det inte är IK som syns på datorskärmen är extremt stor.

image224

Deve tittar ut över en lite bäck...

image225

Deve i sitt esse!

GRATULERAR DIN RADIOPRATARE!!!!

Kommentarer
Postat av: Mi

Andra halvan: jag tror aldrig jag haft en stomme musikmässigt, skulle möjligtvis bestå av Roy Orbison, svensk folkmusik, irländskt/skotskt och diverse "folkmusik" från halva världen och lite till, vilket är det som spelades mest under mina första 6-7 år här i världen. Så när man tänker efter så kanske det inte är så konstigt att min musiksmak är så bred.

Well, jag antar att jag ska fortsätta svara här? Har er ju bokmärkta så det ställer inte till några större besvär för min del :P

Well, jag har haft probs med ryggen sen jag var 6 år gammal, till och från blir det så illa att jag måste försöka göra något åt det för att inte bli invalid..

2008-03-04 @ 16:32:19
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Mi

Grattis på födelsedagen DV, börjar du känna dig gammal nu? :P

2008-03-04 @ 16:33:51
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Fröken L

Gratulerar!

2008-03-04 @ 18:46:48
URL: http://leviathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0