Expedition IK!

Dag 7.

Efter att ha smält Piotrs uttåg i en dag så vidtog livet ordentligt på ön igen under den sjunde dagen.
Det pågår ett bygge av en flotte för vi vill lyckas ta oss över till den närliggande ön för att se vad som finns där och sedan ger det oss även något att göra på dagarna.
Vad vi gör i övrigt är mycket att leta mat, det blir ju så, Anti å Paddan fiskar för glatta livet, FH och Glenn är ute i skogen och ska rigga upp fällor för att eventuellt få tag i de djur som kan tänkas finnas där. Några djur har vi inte sett men det måste ju finnas i den stora djungeln.
Andra Halvan sover som vanligt och det har fått Deve att bli rätt förbannad och han vrålade högt och tydligt medan han lagade frukost "Vafan ska vi jobba för när den där jäveln bara sover hela tiden?".
Det kan mycket väl bli så att den första riktiga dispyten på ön blir mellan Deve och AH, det gäller att de klarar av att sköta det hela.

Vi har även märkt hur klibbigt varmt det blir på nätterna nu men att vi alla skulle göra som Anti gjorde inatt och klä in oss i stora blad för att skydda oss mot värmen är tveksamt, det känns inte som nån annan kommer testa det sedan det visat sig att det fanns små djur som bet honom överallt kvar på de bladen.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)

2008-03-05 @ 08:11:02
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Mi

IK: Vi hade shower på allahjärtansdag, påsk, allhelgona och jul på skolan jag gick i tills i 8an.. var alltid teater folk som höll i det där med affischerna osv och showerna fick alltid nya "coola" namn :P
Typ alla mina polare blev chockade över att jag inte gick estet-musik, men jag fick inte för min mor.. hon gick det och tyckte inte att jag skulle slänga bort min tid på ett hobbyprogram.. Så det slutade ist med att jag bara gick ett år för att jag inte fick gå nåt av det jag ville..

Dagensoutfit är ett väldigt lamt påhitt, bara för att ha NÅT som kanske faktikst intresserar folk.. Shiet, jag är så jävla less på fjortisar, jag förstår inte att vissa stannar i det stadiet för evigt, liksom varför inte bara utvecklas och bli nåt mer än det man var när man var 13-14! Fast iofs så kanske det känns tryggt att stanna i en värld som man väl känner till.

Naw, stackars liten.. Själv så däckade jag vid 2:30 inatt och vaknade runt 13 med en sjuk smärta i ryggen. Men som tur är så har jag ju en karl som kunde smörja in den stackars ryggen med tigerbalsam så nu känns det mkt bättre :D

Well, jag måste tvinga en polare att hjälpa mig med musiken och sen spela in skiten också. Bara det är fixat så finns det en stor chans att ni kommer kunna höra nån eller ett par av mina låtar :)

2008-03-05 @ 14:48:28
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Mi

IK: Jag gillar inte riktigt sthlm, för mkt dryga människor.. men jag saknar mina vänner liksom :)

Jag har faktiskt aldrig varit i Gbg *piiinsamt* xD

Enda gången jag inte bloggar är typ när jag är iväg och jobbar, när man jobbar 11 timmar så blir det lätt så att man sover rätt mkt också och då har man inte så mkt tid över till nåt annat än möjligtvis att äta :P

2008-03-05 @ 20:45:49
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0