Sportnytt....?

Idag såg jag, för första gången på mycket länge, ett helt avsnitt av Sportnytt på SVT. Såhär efteråt kan jag försäkra er alla om att jag inte kommer titta på Sportnytt igen... på mycket länge! Varför? Jo, för att Sportnytt inte länge är Sportnytt. Sportnytt är snarare Fotbollsnytt, eller vad man nu ska kalla det. Det är pinsamt att SVT ens har mage att kalla detta skitprogram för ett "allmänt sportprogram" när 99% av allt innehåll berör just fotboll. Usch! Slutligen vill jag bara säga att fotboll är löjligt, och alla som inte håller med är knäppa.

Kommentarer
Postat av: emma

Ööh, va?

Fotboll .. löjligt?

2008-06-30 @ 16:03:04
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0