Grubbel grubbel

Nu sitter jag här och filosoferar igen. Det är sen ett par veckor tillbaka sommarlov så egentligen borde jag njuta 24 timmar om dygnet, men just nu har jag inte tid med det. Och dessutom är det för varmt här inne för att man ska kunna njuta. Faktum är att det är så pass varmt här inne om näterna att jag brukar vakna i en säng där kudden och allat annat - bortsettt från mig själv - har åkt ner på golvet. Nu kanske det är liiiite överdrivet, men efter att man surrat runt ett antal gånger i sömnen så åker åtminstone täcket av. I skrivane stund lyssnar jag även på musik. För tillfället lyssnar jag på olika marscher som förmförs av arméns musikplaton, men väldigt väldigt snart ska jag lysssna på två Celine Dion-låtar som jag fick tag på igår kväll; If That 's What It Takes och I don't know, det är två låtar som ursprungligen är på franska, men nu när hon sjunger dem på Engelska så förstår man även vad de handlar om och då blir de ännu vackrare än vad man tyckte att de var dessförinnan.

Under kvällen har jag även funderat på vad man blir glad av för någonting. Jag kom fram till att man blir glad när Indianerna inte åker ur elitserien i speedway, men man blir också väldigt glad av att titta på andra som har extremt roligt i bilen! Ett par såna exempel kan du se nedan! Den första videon är en favorit i repris, men den håller än!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0