En oerhört djup diskussion...

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

när ska jag komma

Danne Ahlin säger:

du kan komma imorn mellan 7 och 16

Danne Ahlin säger:

vi är på täppan

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

fy faaan, jävla skräphus

Älgen© säger:

det är därför det måste städas

Danne Ahlin säger:

mmm

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

blir ni glada om jag bjuder in ett gäng dagisbarn som precis vart ute i en lerig skog?

Älgen© säger:

gör det

Danne Ahlin säger:

jag skulle handgripligen strypa dej långsamt då

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

hehe

Älgen© säger:

blotta tanken på att se anti försöka organisera en grupp leriga dagisbarn vore fan värt att åka upp och städa tillsammans med deve sen

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

sant

Älgen© säger:

jag tror kidsen hade övermanat anti

Älgen© säger:

"är det din riktiga näsa?"

"varför har du sånt gult i öronen?"

"min mamma sa att du var kär i min syster är du det?"

"är du ihop med någon?"

"vill du gifta dig med mig?"

"varför ska du inte med till huset?"

Danne Ahlin säger:

anti skulle inte klara tio minuter på ett dagis

Älgen© säger:

frågan är om barnen hade klarat tio minuter med anti på ett dagis...

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

jag skulle trivas på dagis

Danne Ahlin säger:

nej sant

Danne Ahlin säger:

barnen är mognare än anti

Älgen© säger:

hehe

ante - SVERIGE = DIKTATUR! säger:

mkt intelligentare också

Danne Ahlin säger:

mmmmm


Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg :)

2008-06-23 @ 17:41:07
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: emma

Det är superbra. Fler sånna i trafiken tack :D

Jag tycker man borde införa nya regler helt. Typ att när man har haft körkort i 10 år så ska man göra om teoriprovet, då kanske alla gamlingar förlorar sina körkort och börjar promenera istället :)

2008-06-23 @ 17:46:50
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det känns skönt nu när jag väl har bestämt mig, men jag har fortfarande en hel del jobbiga grejer kvar...

Ska hon heta Ida kanske?! ;)



2008-06-23 @ 20:49:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0