Dagens matcher.

Jag tippar så genuint uselt i detta em så jag skäms, men jag vägrar ge upp det har betongen lärt mig!

Dagens matcher.

Ryssland-Sverige.
Tips: 2-2. DUE-DUE igen, Sverige grejar den nödvändiga poängen för att avancera men det blir hiskeligt spännande och det avgörs inte förrän i den 92a minuten när Sebastian Larsson sätter en straff, han får ta den då varken Zlatan, Freddie är på plan och ingen annan vågar.

Spanien-Grekland.
Tips: 2-0. Kan gå hur som helst med tanke på att inget av lagen har ett jota att spela för, men Holland var i samma läge igår och gjorde sitt jobb men då hade man andra lag att göra sitt bäst för så att säga Spanien har inget sånt och lär vila många, många spelare...

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, mina tips var inte i närheten tycker jag, haha så man tackar ömt för det halva rättet :)

Jo visst sörru, hon är mäkta musikalisk. Ska tjäna pengar på henne och leva mina drömmar via henne när hon växer till sig ;P hahaha.



Ryssland - Sverige

tips: 0 - 2



Spanien - Grekland

tips: 3 - 1

2008-06-18 @ 10:05:49
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Jessi

jag tror dte blir 2-1 till Sverige idag :)

2008-06-18 @ 13:58:16
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0