IK testar sig själva...

IK-folket har testat sig på http://kpwebben.se/kul-a-klur/tester/ar-du-en-somntuta/index.xml

Andra Halvan:
Sömntuta

Hejsan sömntutan! Japp, du är en äkta sömntuta. Ditt största intresse är att sova, din bästa ägodel är din säng och du lämnar aldrig hemmet utan en kudde under armen. Som den sömntuta du är har du inget problem att sova över allt, gärna stående. Sov gott!

Första Halvan:

Piggmört

Hallå piggmörten! Du är så långt från en sömntuta man kan komma. Det bästa du vet är att vara vaken, och du hatar att sitta still. Någon gång kanske du kan testa att sova, det är faktiskt ganska skönt.

Anti:

Dagdrömmare

Hej dagdrömmarenl! Du är varken piggmört eller sömntuta. Att sova är skönt, men att vara vaken är roligare! Däremot är du en riktig dagdrömmare som gärna sitter vid skolbänken och fantiserar att du ligger under en palm på en sandstrand. Mmmmm...


Kommentarer
Postat av: Annelie T

Haha den därmåste jag göra sen ;)



Jo jag tar inte med mig några kläder eller grejer så att all Loranga får plats i väskan när jag ska hem :)

2008-07-09 @ 18:46:08
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0