Glenn gör comeback med meningsfullt dravel...

Jag, Glenn, har varit oerhört frånvarande det sista men tro inte att jag försvunnit. Nej, jag har bara haft fullt upp med annat vilket inte nån annan på bloggen har. Jag gör här ett återtåg med samma frågeformulär som de andra svarat på.

1) Vad åt du till frukost?
- Gröt, två ägg, två vasaknäcke med vasa klosterost.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- nä.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Det var telefonräkningen det...
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Röd, alltid rött alltid rätt.
5) När var du arg senast?
- Igår när jag märkte att borgarna inte försvunnit från makten trots att jag drömde det.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- studenten
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- lektionerna.
8) Yoga eller löpning?
- hahahaha, det trodde ni va?
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- fish&chips? ja tack.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Buster.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- wilma i skärgårdsdoktorn var fin.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- josefsson
13) Vem är du avundsjuk på?
- de som klarar värmen.
14) Din bästa revansch?
-  fan vet, too man to choose
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- är min egen chef, så jag är bäst, dock innebär det la att jag är sämst med.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- griljerade päron på en bädd av timjanskryddade lökringar.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Resten av IK-red.
18) Kaffe eller te?
- som alla män, kaffe.
19) Skostorlek?
-  43
20) Hur ofta är du på IKEA?
- varje vecka.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- reklamplats i en vecka på IK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0