Allsvenskan omgång 16

Eftersom jag, FH, lider av svåra tvångstankar (nja....) och MÅSTE tippa när jag lovat det så kör vi la vidare på det. Dock får Andra Halvan kommentera tipsen även denna gång ty det orkar jag ej med.

I femtonde omgången hade jag följande tipsstatisk:

Antal rätt resultat: 2
Antal rätt tecken: 7

Totalt: (av 116möjliga)

Antal rätt resultat: 8
Antal rätt tecken: 54

Omgång 16:

Gefle IF-IFK Göteborg.
Tips: 0-2.

Halmstad BK-Trelleborg FF
Tips: 2-0

Djurgårdens IF-Helsingborgs IF
Tips: 1-2.

Malmö FF-Kalmar FF
Tips: 0-1.

Gais-GIF Sundsvall
Tips: 3-1.

AIK Solna- Ljungskile SK
Tips: 2-0

Örebro SK-Hammarby IF
Tips: 1-1.

IFK Norrköping-IF Elfsborg
Tips: 1-4.

Notering till Andra Halvan: Första matchen går 16 idag så se till att skriva innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0