Pugh Rogerfeldt - Här kommer natten


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur ni ALLA käner varann? Jag trodde ni var bara två.
nja alltså jag hade blivit jätteglad om jag varit med barn, men samtidigt så kan det ju vara bra att vänta också. Har inget fast jobb och vi har precis köpt en ny lägenhet som inte är direkt stor. Så.. det kommer när det kommer helt enkelt ;)

Nä precis, jag håller med. Var säker på att Sverige skulle ro det hela i land när de ledde med så pass mkt, men det var precis som att luften gick ur dem, de såg trötta och fega ut.
Sen tycker jag att ungern fick lite väl många straffkast och att Sverige fick en hel del oklara utvisningar. Å andra sidan fick Sverige en hel massa frikast hela tiden, så det gick kanske jämt ut ändå..
Vilka möter de idag då? Jag tror nog inte på någon vinst iaf..

2008-01-23 @ 11:00:49
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0