IKs dejtingservice presenterar Anti.

image153image150image151

Längd:170cm
Ögon:två stycken.
Hår:Japp.
Kroppstyp:Ordinär
Dricker:Gärna jordgubbssaft
Röker:Bara lakritspipa
Barn:Är själv ett.
Status:Singel
LäggningHeterosexuell
UtbildningUniversitet
Yrke:Utbildning/Skola
Sysselsättning:Studerar
Ursprung:Nordeuropeiskt
Stjärntecken:Sån skit struntar jag i.
Län:Värmlands län


Heeeej!
Jag heter Andreas "Anti" Petersson och är en halvgalen pôjk på nånstans kring 13-40år som lever å frodas i den lilla staden Norrköping.
Eftersom IKs ansvarige har varit så hårda med antal tecken så får ni istället fråga vad ni undrar istället för att jag ska sitta här å babbla massa skit.
Fråga bara i kommentatorsfältet så svarar jag!

Mina fritidsintressen:
Jag bara älskar att bygga tändstickshus samt att sitta och droppa vattendroppar på en sten för att se hur många droppar det krävs innan man ser att stenen urholkats av vattnet.
När jag inte ägnar mig åt dessa hobbies så har jag även hjärnkoll på svenska dansbanor, mjölby är en favorit. Har ni inte besökt den så gör det. Vem vet då kanske vi ses?

Bästa skivan just nu:
Nicke&Mojje-Greatest Hits.

Favoritresmål:
Målilla är ett givet resmål, där trivs jag bra.

Motto:
Lotto? Vad är det?

Gillar:
Dig? Mina färgkritor, mina gosedjur, mitt rum, mina pekböcker å leksaksbåten till badkaret jag fick i julklapp. Det var en röd båt!! :-)

Gillar inte:
När min nya båt var borta förut (men oroa er inte den låg med de andra leksakerna i mitt rum fast i fel låda). När de slutade sända "byggare bob" ett tag på tv.

Favoritmat:
Välling, pölsa, blodpudding, myrorna jag och deve hittade när vi lekte sjörövare igår, och sanden i sandlådan.

Senast lästa bok:
Först halvan läste "anna och långa farbrorn" för mig över telefon idag, den var bra.

Annat om mig:
Jag kan rapa mitt namn.

Favorit på tv:
Byggare bob!

Husdjur:
En fisk som heter Wanda.

Min idealpartner
KönFlicka
Ålder:0-130
Längd:165-250 cm
Vikt:30-250 kg
Dricker:Gärna apelsinsaft
Barn:Har inga barn
Vill ha barn:mm, mig.
Status:Singel
LäggningHeterosexuell
Län:Vad betyder län?


IKs anm: Är du intresserad av Anti så lämna en kommentar så ska vi se till att det blir av med ett möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0