Äntligen fredag!

Godmorgon!

Jaha, de andra lallarna har väl inte vaknat än antar jag.
Men ni får stå ut med mig, Glenn istället. Två inlägg i rad det trodde jag inte.
Jag får lov att tacka Anti för den fina bannern med, bra jobbat.
Förvisso finns det de som anser att jag borde gjort det själv men det arbetet var redan påbörjat innan jag började här på IK.

Ni som undrar över mitt alla hjärtans dag firande så var det en soft kväll igår som jag skrev om igår. Jag lämnade datorn strax efter mitt inlägg kom upp sedan så fixade jag lite käk. Det blev en pizza som redan nämnts, dock ringde det medan jag hade den i ugnen så lite bränd i kanterna blev den allt.
Nåja, jag kollade på antikrundan och man kan inte annat än säga att man önskade att man var i den kvinnans sits som först fick en ängel värderad till runt 100tkr och sedan en skål till lika mycket.
Jag väntar verkligen på att jag ska få nåt fynd värderat till nåt sånt om Antikrundan kommer till Kålltorp eller ja Göteborgsområdet helt enkelt.

Jag fick även in en trippel på lången igår, Tottenham,Benfica och Fiorentina motsvarade mina förväntningar och gjorde att min tjuga blev drygt 130kr. Inte fel det.

Förövrigt spelade ju mitt älskade Qviding igår, tyvärr förlorade vi mot Husqvarna med 1-0, jag skulle givetvis varit där men jag var rätt mör igår och nu vore verkligen fel tidpunkt för en influensa så jag chansade inte trots att det var en hemsk känsla att sitta hemma å prata med Freddan som ringde från mobilen och berättade hur det såg ut.
Nåja, en 1-0 förlust är inte hela värden även om Husqvarna spelar i serien under oss.
mer oroväckande är att Borgström sa att det var en "jättedålig" match.
Träningsmatcher är ju till för att sätta in olika grejer man behöver ju nödvändigtvis inte vinna så länge man får svar på vissa frågor.
Enligt Freddan var det inte nåt att säga om dock, laget får ta nya tag!

Nu får jag nog se till knega lite, det ser lite mörkt ut där angående mängden arbete faktiskt. Nåja, det ska jag inte tråka ut er med.
Enligt första halvans mess sent igår kväll kommer Anti med sin schlagerprofetia senare idag.

Du e välkommen te Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0