stress

ttjena tjenda dagboken!

just nu är jag minst sagt stressad. klockan är redan över midnatt och om mindre än 6 timmar ska jag upp för ännu en hård arbetsdag... men innan jag ens får den stora äran att sova så ska jag plugga, dvs skriva på en uppsats som jag egentligen inte har motivation att skriva i dagsläget. och med tanke på hur trött jag är just nu blir inte heller stavningen den allra bästa! men i alla fall. det ska gå! innan jag lägger mig måste jag förövrigt även se på gårdagens (tors) avsnitt av julkalendern som jag inte har hunnit se på grund av brutal stress, utbrändhet och ett livligt msn-fönster. msn-fönster har en förmåga att dra tid likt en p-automat drar pengar ur ens plånbok. jag avslutar dagens lilla inlägg med ett lundellcitat:

JAG GÅR OCH FISKAR, EN CHANS ATT ANDAS IN, ANDAS UT!

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

kul med badminton idag. kännde mig dock en aning överlägsen. bollade med lite som jag ville... ni får öva

2008-12-12 @ 01:05:50
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: DV

Det är Gyllende Tider. inte Lundell.

2008-12-14 @ 01:51:07
URL: http://ironinsforkampar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0