Tipskommentarer

Omgång 18

Hammarby IF-Gais
Tips: 3-0
Bara att hoppas han har fel.

GIF Sundsvall-AIK Solna
Tips: 1-1
Hemmastarka plastgräsnorrlänningar mot ett AIK som inte är så bra som de tror. Inget jättejärvt tips men intressant.

Helsingborg IF-Ljungskile SK
Tips: 2-0
Så ska det bara bli. Får man hoppas.

Djurgårdens IF-Gefle IF
Tips: 1-0
DIF vände sin negativa men underhållande trend i Malmö, men FH tror inte de kan spela som ett topplag än.

Kalmar FF-Örebro SK
Tips: 3-0
Borde bli så med, men man vet aldrig med närkingar.

Trelleborg FF-IFK Norrköping
Tips: 2-1
Trelleborg ska va det bättre laget här med.

IF Elfsborg-Malmö FF (spelas senare i aug)
Tips: 2-1
FH tror på tajt match, men nog kan man lämna ettan ogarderad?

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Japp!!!

Det där tipset sprack direkt. Tippa 3-0 till Hammarby hemma mot GAIS. Såg ju bra ut i början. Visst, Bajen gjorde tre mål, men det ena var i fel målbur. SÅÅÅÅÅ J-A SYND. GAIS tackar för hjälpen och vinner med 4-2. YES!!!!!!!! Eller hur var det nu? Det sägs att det var två Bajen lag på plan. GAIS fick spela i lånade tröjor. Stackars Bajen-fans, dom måste ju tro att Bajen vann med typ 6-0. Om jag inte minns fel så spelade Häcken en match mot sig själva för några år sedan. Den gången tror jag att det var AIK som hade glömt sina tröjor - fela mej om jag har rätt.

Mvh, Boris.

Ps. På måndag är det dags för jobb igen efter 6 veckor semester.

2008-08-15 @ 22:31:59
Postat av: Andra Halvan

Ja Bajen kan inte ens slå sitt reservlag, eller nåt.



Såg SK Höjden - Borgia Norrköping i bandy för massa år sen. Första halvlek var ganska svår att ha koll på två helblå lag på plan, så i andra kom Borgia ut i Höjdens bortaställ. Fast jag minns inte hur matchen gick.



Hur den här matchen gick kommer man nog minnas ett tag!

2008-08-16 @ 01:32:11
Postat av: johan gyllensten

och GAIS tog en seger som kommer till deras egen historia. Hammarby kommer minnas allt som en skitmatch. Men grattis GAIS, jag gillar ju björnen så jag känner ändå viss sympati för GAIS.

2008-08-16 @ 21:34:54
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0