FH är åter!!!

Så är det dags att dagsblogga igen!

Jag har varit frånvarande sedan i fredags morse ty jag har målat över helgen och ägnat gårdagen åt förberedelser inför min återtåg till skolbänken efter sju år som startar imon.

Skönt att se bloggen lever ändå även om det som alltid är så att andra halvan måste blogga mer!!
Det kommer vila ett stort ansvar på honom att blogga framgent när resten av bloggskaran drar på sig tankehattarna och pluggar.
Jag har tagit på mig en självutnämnd roll som en ande som vakar över bloggen och går in och skriver när tid ges samt svarar på våra fans kommentarer. Andra halvan ska blogga som fan framöver och inte då bara med vårt eminenta "Svenskar vi aldrig lär får se i melodifestivalen".
Anti kommer förgylla bloggen med bilder etc sedan hoppas vi även på att Paddan och Deve börjar gästblogga igen.

Nu har jag fan biktat mig tillräckligt, nu ska jag läsa ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0