Bilder

Hej kära dagbok. Igår var jag - Anti - utomhus igen. Det var roligt att vara utomhus, för när man sitter inne så är man ju inte ute. Nåväl, vad gjorde jag då utomhus igår? Först och främst besökte jag Himmelstalundshallen där Vita Hästen spelar sina hemmamatcher. Kändes aningen konstigt att komma dit mitt under sommaren när det var cirka 30 grader varmt, men det fanns en anledning, eller snarare två. NHL-mästaren från Detroit och forne Vita Hästen-spelaren Jonathan Ericsson kom nämligen på besök och visade upp Stanley Cup-bucklan inför en hel del entausiastiska åskådare. När jag hade fått mina foton och en autograf så begav jag mig till Kråkvilan där Vargarna den andra hemmamatchen mot Örnarna för året. En ganska bra match som Vargarna vann stort efter att Örnarnas förare klantat till det lite mot slutet...




Se alla bilderna från Himmelstalundshallen här!




Se alla bilderna från Kråkvilan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0