Allsvenskan omgång 17

I den sextonde omgången hade jag följande tipsstatistik:

Antal rätt resultat: 2
Antal rätt tecken: 5

Totalt: (av 124möjliga)

Antal rätt resultat: 10
Antal rätt tecken: 59

Omgång 17

IFK Göteborg-Malmö FF
Tips: 2-1.

Trelleborg FF-Örebro SK
TIps: 1--0

Hammarby IF-Ljungskile SK
Tips: 2-0

Gefle-Halmstad BK
Tips: 0-1

Helsingborg IF-GIF Sundsvall
Tips: 3-0

IF Elfsborg-Gais
Tips: 3-0

Kalmar FF-AIK
Tips: 3-1

Djurgårdens IF-IFK Norrköping
Tips: 1-1

Andra Halvan ska kommentera det hela sen, det har han lovat! Själv hinner jag ej ty man följer ju ett lag som spelar idag i IFK.

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Nej tyvärr så åt jag inte det, jag visste ju inte att det var det man skulle äta =/ Jo jag ska tillbaka till Göteborg i december igen så då får ni guida mig så jag inte missar något viktigt som man måste göra ;) Ni får också ursäkta mitt sparsamma bloggande men jag har inte så ofta tillgång till internet här ute i bushen. Därför tar det rätt lång tid att svara p era kommentarer :)

2008-08-02 @ 12:27:09
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0