Aftonblogg

Tänkte nattblogga sen när vinet gått ur kroppen men FH tyckte jag ska blogga innan så då får det bli så. FH är chef och Anti är i Tranås. Där röker han inte haschish. Nu slutade messenger fungera också, precis när FH redogjorde för OS-invigningen. Men nu verkar det vara igång igen. Gött det, annars vore det illa.

Idag har jag beskurit en bild på Joe Hill, så hatten skulle komma med. Det ni! Förhoppningsvis kommer FH blogga om Joe Hills djuphet.

FH är inloggad ovanligt sent och vi diskuterar hur djup man blir vid olika mängd intagen alkohol, intressant och mycket vetenskaplig diskussion. Diskussionen om vad fan Anti gör i Tranås kan tyvärr inte grundas i några empiriska vetenskapliga iaktaganden. Mest spekulation faktiskt. Gissningsvis har det med skinnindustrin att göra, men det kan också vara att provspela bordshockeyspel. Nu lyssnar jag på en låt som kommer dyka upp på Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen, ni följer väl den serien?

Nu skickar han låtar med, vad är det i skymningsljus och nattmörker som väcker en sån låtskickarlängtan hos mina bloggkollegor? Ida vet nog. Ida är en bra bloggare, finns på länkar. Nu loggade Pastorn in, då blir vi frälsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0