Vem sa att spelarpresentationer inte kan vara roliga?

Följande är hämtat från spelarpresentationerna på http://www.ifkgoteborg.se/

Sebastian Eriksson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- När min farfars ko åt upp min vante.

Adam Johansson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- När jag var vid sex års ålder blev jag serverad lever av min dagmamma. Tanken på den smaken ger mig rysningar än idag.

Thomas Olsson:
Skulle jag aldrig klara mig utan?
- Brago kex.

Stefan Selakovic:
Det här visste du inte om mig:
- När jag var liten bad jag till Gud, att vi skulle få spela fotboll på lekis.

Mathias Ranegié:
Skulle jag aldrig klara mig utan?
- Rena kalsonger.

Hjalmar Jonsson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- Min första fotbollsträning trodde jag att man skulle duscha innan träningen som man gör innan man ska simma. Jag var fyra år gammal.

Pontus Wernbloom:
Min onödigaste pryl?
- Min inneboende kompis Rasmus.

Ragnar Sigurdsson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- När jag trodde att Gud pratade med mig. Jag var hemma och var ungefär åtta år gammal och blev så rädd att jag sprang ut och stängde inte ens dörren. Raaaagnaar, sa han.

Jonas Olsson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- Tuveraset. Käkade som fyraåring mammas p-piller och blev magpumpad på Östra sjukhuset.

Stefan Rehn:
Det här visste du inte om mig:
- Jag har gjort två hole in one i golf och huggit mig själv i foten med en yxa.

Teddy Olausson:
Mitt starkaste barndomsminne:
- Sommarsemestrarna i Falkenberg. Sol bad och slagsmål med bröderna. Drack en hel flaska A-D vitaminer som treåring och blev magpumpad.

Roland Johansson:
Skulle jag aldrig klara mig utan?
- Hörselskydd, när Sella spelar TV-spel!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, hade alla spelarpresentationer varit så där roliga kanske man hade hängt med mer i fotbollsvärlden. typ den enda spelaren jag känner till är Tomas Ravelli, och han slutade ju för längesen...... ;)

Ja det verkar ju som att bloggarna får krångla hur mkt somhelst utan att nån riktigt bryr sig. Men störande iaf att det knappt går att kommentera hos mig, jag kan knappt göra det själv..!

2008-04-29 @ 11:16:21
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0