Nattblogg igen

Trots att Första Halvan bestämt påpekade att endast plockepinn-spelare tillåts gå på promenader tog jag mig friheten att gneta ner till havet idag. Var ju trots allt rätt vass på plockepinn på fritids.

Det var ganska varmt ute, börjar snart bli dags för sprutan tror jag. Fast dag blåste det lite så man kunde känna saltdoften. Saltdoft och vågbrus och måsskrik är ganska behagligt på nåt vis. Är så starkt förknippat med havet. Den sista vildmarken som människan förvisso kan förinta men inte riktigt tämja. Outgrundligt djupt och fyllt med bisarra kreatur har havet en märklig dragningskraft. Skrämmande men ändå lockande.

Men nej, jag badade inte idag...

Kommentarer
Postat av: anonym

Vekling! Bada ska man!

2008-04-14 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0