Länktips.

Idag ska ni alla få ett bra länktips här gott folk, IK har ett intresse som tro det eller ej sträcker sig utanför bloggvärlden.
Ett av dessa stora intressen är framförallt hos andra halvan historia men även hos första halvan finns ett intresse för viss historia.
Innan ni nu slutar läsa för att ni tror att vi ska länka till en trist historiesida enligt er mening så kan vi säga att så är det inte alls.
Vi vill länka till www.jornmark.se som är en sida med "Övergivna platser" det är ett oerhört intressant sätt att dels lära sig en del historia men även lära sig om olika orters och företags etc uppgång och fall, mycket möjligt är att ni finner något från era hemtrakter där.
Det finns många olika sorters bilder och platser där och bland mycket annat finns hela övergivna bostadsområden i bl.a. det i svensk historia så välkända Ådalen.

Vi kan garantera att ni hittar något ni själva finner oerhört intressant där.
Gallerierna med uländska foton måste man bli medlem för att få se men det kostar ingenting att bli medlem och det är verkligen värt att bli medlem.

Vad väntar ni på? Läs klart allt på IK och gå sedan dit!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Oj, här är det väl ca 3 grader i solen eller nåt. Men vi har sol i alla fall!!! Det ni!

2008-04-10 @ 17:02:22
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Tusen tack för länken till "Övergivna platser". Ni har räddat min helg. Detta är skrevs till ironiker av en ironiker utan att vara det minsta ironisk.
Mvh, BorisBorissa.
Ps. Jag gillar eran blogg.

2008-04-10 @ 18:36:15
Postat av: BorisBorissa

Ny version av min kommentat:
Tusen tack för länken till "Övergivna platser". Ni har räddat min helg. Detta skrevs till ironiker av en ironiker utan att vara det minsta ironisk.
Mvh, BorisBorissa.
Ps. Jag gillar eran blogg.

2008-04-10 @ 18:38:36
Postat av: BorisBorissa

ARGHH!!!
Varför blir det fel hela tiden. Jag gör ett nytt försök.
Ny version av "ny version":
Ny version av min kommentar:
Tusen tack för länken till "Övergivna platser". Ni har räddat min helg. Detta skrevs till ironiker av en ironiker utan att vara det minsta ironisk.
Mvh, BorisBorissa.
Ps. Jag gillar eran blogg.

2008-04-10 @ 18:42:44
Postat av: Ida

Åh, Ådalen! Där bor ju jag.

Ja det är inge fel på luften i hallen iaf, den känns frisk och fräsch. Men nu du ska du få veta, min chef ska tydligen med och spela på lördag också. Hur ska man gå tillväga då? Lägga sig i matchen så hon inte börjar ogilla en...?

Haha inte ska du va rädd för den tomten heller! Som jag skrev är det nog bara en dvärg med konstig klädstil.

2008-04-10 @ 21:16:22
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0