Hemma igen

Efter en hård och ansträngande dag i plugget är jag, Anti, äntligen hemma igen. Äntligen säger du, härligt säger jag. Vad har då hänt idag? Jo, på morgonen gjorde jag och DV en intervju med en högt uppsatt man på Folkbladet, en av Norrköpings eminenta lokaltidningar. Intervjun gick bra och vår högt uppsatte vän var trevlig och gav oss de svar vi ville ha. Efter intervjun åkte vi till plugget där vi började redigera på filmen och detta höll vi på med till klockan var ungefär 12, för då gick vi nämligen iväg och käkade mat. Fredag som det är så festade vi till det lite extra, så jag tog den här gången - hör och häpna - en pizza, medan DV förtärde en väldoftande lasagne.

Efter måltiden begav vi oss åter till plugget där vi till att börja med tittade och lyssnade på Dr Bombays största hits. Därefter fortsatte vi med videoredigerandet i ungefär en halvtimme, tills vi slutligen blev så trötta att vi gick hem och tog helg. Nu under helgen kommer jag få det stressigt, så STÖR MIG ICKE! Jag ska nämligen hinna se en hel massa program som jag inte hunnit med under de senaste veckorna + en del som också visas i helgen. Nedan ser du en lista på allt jag ska se (jag har troligen glömt en del också):

  • 3 senaste avsnitten av Smallville (totalt cirka 3 timmar)
  • Senaste avsnittet av Parlamentet (30 minuter)
  • Parlamentet som visas denna söndag (30 minuter)
  • Senaste avsnittet av Myggan (30 minuter)
  • Senaste avsnittet av 100 höjdare (1 timme)
  • Senaste avsnittet av Anna Pihl (1 timme)
  • Speedway: Coventry Bees - Eastbourne Eagles (länge)
  • Formel 1 från Bahrain - träning (1 timme)
  • Formel 1 från Bahrain - kval (över 1 timme)
  • Formel 1 från Bahrain - race (länge)
  • Första avsnittet av Talang 2008 (1 timme?)

Med andra ord kommer jag ha fullt upp!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja men isf får jag meddela vaktmästarn att du kommer dit tidigare..!
Men jag antar väl att det räcker med att tejpa där man håller i..?

2008-04-04 @ 17:38:43
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0