Glenn strikes again.

God Kväll alla glada.

Så är då jag, Glenn tillbaka på bloggen, det var ett tag sen sist minst sagt, men jag har varit EXTREMT upptagen. 
Det är inte direkt det första man tänker på att sätta sig här och blogga då....

Jag såg Andra Halvans inlägg och tänkte att "kors i taket bloggar andra halvan får jag med göra det, det sker ju sällan att han bloggar och att vara sämre än det nej,det går ej" så här sitter jag nu.

Om 25minuter är det dags för så ska det låta i soffan och det med en god fredagsmiddag framför sig som ser ut ungefär såhär:



Det ska bli oerhört gott, sällskapet väntar i soffan men hon vill inte att jag avslöjar hennes namn än....
Så där har ni nåt att fundera på gott folk, vem är den mystiska kvinnan (nu skrattar hon bredvid mig åt den benämningen...) som ska få käka tacos med moi ikväll?
Till Anti kan sägas (detta har jag hört från en av halvorna) så är inte min dam från fru.nu så var lugn anti din kommer på posten snart ändå.

Så ska det låta som sagt, middag och sedan blir det en skön afton framför tvn...
Helgen bjuder inte på så mycket förutom att jag då ska ha djup ångest under morgondagens morgon ty det är dags att träffa hennes föräldrar för första gången och det vet ni alla män därute hur skoj sånt kan vara.

Sedan så vete sjutton vad söndagen bjuder på men söndagar är ju lite av "göra allt som måste göras men är tråkigt"-dagen så det blir la att rensa vasken, tvätta under badkaret och annat görskoj.

Nu är maten färdig, men vi höres mer framöver gott folk, har saknat er!

image278

Den är till alla fans därute som undrat vem jag är!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja egen vattenflaska är bra att ha med sig. Spelar dock ingen roll vilket märke man har.
Nja du får nog vara där ensam från klockan 4 isf, för tror inte nån av oss andra orkar vara där till dess. Men se det som nåt positivt - du hinner ju värma upp ordentligt och vinner nog varenda match när vi väl kommer dit.

2008-04-04 @ 21:22:16
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0